16 Ocak 2010 Cumartesi

Alacakaranlık: Robert Pattinson 17 çekici soruyu cevaplandırıyor..!


1. İlk öpücüğün ne zamandı?
12.

2. Ünlü aşkın kim ?
Kristen Stewart (Twilight’ta rol arkadaşı!)

3. Kız moda trendinde seni bozan ne ?
İğrenç botlar!

4. Gizliden gizliye sevdiğin kız filmi ne ?
Pippi Longstocking.

5. Severek izlediğin TV şovu ?
American Idol and X Factor (Idol’ün İngiliz versiyonu).

6. Senin hayatınla ilgili filmde seni kim canlandırırdı?
Ben oynardım çünkü bundan sonra işsiz kalmayacağım.

7. Hayalindeki meslek ?
Piyanist olmak.

8. Dünyadaki bir kişiyle bir günlüğünü yer değiştirseydin , bu değiştireceğin kişi kim olurdu ?

-Güce ve saygıya sahip birisi..George Bush,muhtemelen.


9. Ailenden sana en yakın olan ki m?
Köpeğim , Patty.

10. En sevdiğin internet sitesi ?
YouTube.

11. Onsuz yaşayamam dediğin fast food ?
Tüm fast fodları severim,ama favorim In-N-Out Burger

12. En kötü alışkanlığın ?
Gereğinden fazla konuşurum.

13. i-Pod’unda dinlediğin en son şarkı ?Şarkıyı tam olarak hatırlamıyorum, ama James Brown’ın Black Caesar soundtracklerindendi.

14. En son satın aldığın şey ?
Tuvalet kağıdı.

15. Geçen gece ne hayal ettin ?
Kristen [Stewart].

16. Şu an cüzdanında ne kadar var ?
100 dolar

17.Boşluğu doldur: 17 yaşındayken , Ben ____________.
Daha cool’dum,çünkü kendimle ilgili daha az şey biliyordum.


0 yorum:

Yorum Gönder