17 Ocak 2010 Pazar

ROBERT PATTİNSON HAKKINDA HERŞEY YORUMLARI, RÖPORTAJLARI...

Robert için, Edward rolünde amerikan aksanını kullanmak kolaydı. Çünkü o Amerikan filmlerini izleyerek büyüdü.

İngiliz aktör, Edward Cullen rölünü başarılı bir şekilde oynadı. Yaptığı bolca pratik onu Amerikalıymış gibi gösteriyordu.

Robert Pattinson açıklıyor: "Benim favori aktörlerimin hepsi Amerikalı'dır ve ben Amerikan filmlerini izleyerek büyüdüm."

"Tuhaftır Amerika'da ki her ses sınavında New Jersey aksanı kullanırdım. Çünkü bundan hoşlanıyorum. Bu tamamen tuhaf. Herkes soracaktı: "Nerelisin?" ve ben şöyle diyecektim "Oh.. Londralıyım."

Robert, Edward rolünü Twilight'ın devam filmi olan New moon'da da tekrarlayacak. Bu yıldan sonra Robert emin mi? Eğer İngiliz olmak, bir vampiri canlandırması için ona yardım etseydi ne olurdu?

Robert ekliyor: "İngiliz olmamın yardımı olur mu bilemiyorum."
"Bu çok garipti çünkü bu şeyin parçası olmak isteyen bir çok İngiliz vardı. Stephenie'nin seçeneği İngiliz adamıydı, gerçekten garip.

"O Amerikalıları oynaması için bütün İngiliz adamlarını istedi. Bence İngiliz insanlarının klas/sosyetik oluşu Amerika'da uydurulan bir hikaye.

0 yorum:

Yorum Gönder