17 Ocak 2010 Pazar

Robert Pattinson İsveç Elle Dergisi Röportajı...


Artık gerçekleri anlamak zorunda kalmış görünüyor:

Bu durumu kabul etmek zorundayım. Bununla kavga edemem. Bundan birkaç ay önce neredeyse kendimi çıldırtıyordum (bu röportajın Mayıs ayında yapıldığını hatırlayın) herşey hakkında paranoya oluyordum. Ama en sonunda setlere döndüğümde ve Yeni Ay çekimlerine başladığımda kendimi iyi hissettim. Bu bundan sonra yapacağım şey, çalışmaya devam etmek. Neredeyse önümüzdeki iki yıl boyunca doluyum ve bu zaman zarfında “normal” bir hayat veya daha önce sahip olduğum hayatı yaşamaya çalışmak zorunda kalmayacağım. Zaten bu işe yaramıyor. Daha önceden gittiğim yerlerin hiçbirine gidemiyorum, her zaman insanlar tarafından kuşatılıyorum.


Bu nasıl bir duygu?

Rahatsızlık verici. Ama olaylar değişecektir. Hiç değişmeden kalamazsın.

Çok fazla çılgın hayranın var mı?

Yüz tane hayrandan biri desek? Bir kız altı ay boyunca her üç günde bir ailemin evine pasta gönderdi.

Adresini nasıl bulmuş?!

Hiç bir fikrim yok! Ben üç bavul ile farklı otellerde yaşıyorum, bu yüzden hayranlar aileme pek çok şey gönderiyor” diyor ve tekrar gülüyor.

(… onun bakışları, tarzı, onu beğendiğini söyleyen tüm aktristler hakkında bilgiler)

Gözde, 32 yaşındaki doktoralı biyokimyacı günde beş saatini en büyük Robert Pattinson sitelerinden biri olan Robsessed için harcıyor. Gözde Rob’a olan sevgisinin açıklamasının çok kolay olduğunu söylüyor:

O bir Yunan Tanrısı gibi görünüyor, ama eğer onunla konuşmaya başlarsanız kekelemeye başlayacak şapşal utangaç bir adam gibi davranıyor. O çok komik ve zeki. Bu dayanılmaz!

(Bir kız arkadaşı olmadığına dair şeyler, ama bir kaç yıl önce Nina Schubert ile çıktığı, bazı Robsten dedikoduları)

Rob ve Kristen’in arkadaştan öte olup olmadıklarını bilmiyoruz ama çok yakın oldukları kesin.

Kristen de bu yıl benim yaşadıklarımın aynısını yaşadı. O durumu benimle karşılaştırılabilecek tek kişi.

Birbirinizi anlıyor musunuz?

Evet biz en başından beri çok iyi arkadaşız ve o çok iyi biri ve harika bir oyuncu. Onunla başka projelerde de çalışmak isterdim, ama en azından bir süre için bunu yapabileceğimizi sanmıyorum. Bence o kendi neslinin en iyi oyuncusu.

(Daha önce yayınlanan GQ dergisinde Rob internette kendi hakkında yazılanları, hatta hayran kurgularını bile, okuduğunu itiraf etmişti.)

İnternette hakkında yazılanları okuyor musun?

Bazen okuyorum… Ama bu gerçekten kötü bir fikir. Bunu yaparak beynini zehirliyorsun, oradan aldığın birşey yok, ya paranoyak oluyorsun veya gerçekten kendini beğenmişin biri olup batıyorsun…

(… yaz mevsiminin setlerdeki paparazziler ile onun için ne kadar kötü geçtiği, MTV Film Ödülleri, Comic Con, Teen Choice ödülleri hakkında yazılar)

Eğer Alacakaranlık’ın başarısını önceden biliyor olsaydı, herhangi başka bir şey yapar mıydın?

Eğer gerçekten geriye dönme şansım olsaydı, daha iyi oynamaya çalışırdım, daha iyi oynamak istedim.

0 yorum:

Yorum Gönder