7 Mayıs 2010 Cuma

Kapınız çalınıyor ve karşınızda Rob'u buluyorsunuz...


Nasıl olurdu? Neler hissederdiniz?

Biliyorsunuz Robert, Kristen, Taylor ve Dakota 13 Mayıs tarihinde yayınlanacak olan Oprah Show’a çıkacaklar. Programın çekimleri dün yapıldı. Oprah 3 izleyicisine müthiş bir sürpriz hazırlamıştı. Salı akşamı Robert 3 ayrı evin kapılarını çaldı ve onları ziyaret etti. Bu ziyaretlerde çekilen görüntüler, program esnasında paylaşıldı.

Maria (Şanslı Hayran) anlatıyor: Aslında, herşey Oprah Show’a e-mail atmamla başladı. Ona ailemin tamamının çok büyük hayran olduğunu yazdım, gelenler eğer Alacakaranlık hayranı değil ise, gelmemeleri yazdım. Nereye? Bilmiyorduk. Sadece eğer hayran değilseniz bizimle gelmiyorsunuz demiştim. Sanırım bu cümleyi sevmişler. Bizi Pazar gecesi aradılar ve gösterinin tamamen dolu olduğunu, ama belki bazı değişiklikler olabileceğini ve bizim gösteri için skype üzerinden bağlantı yapabileceğimizi söylediler. Belki bir değişiklik olur demişlerdi. Binlerce kişiyi arıyorlardı. Benden ailemin fotoğraflarını göndermemi istediler. Ben de onların dikkatini çekmek için Cullen Ailesi kılığına girip fotoğraf çektirmenin iyi bir fikir olacağını düşündüm. Pazartesi günü tüm gün beni aramalarını bekledim.

Artık ümidimi kesmiştim ki gece saat 10:30’da aradılar. Alacakaranlık fotoğrafları işe yaramıştı. Oğlum Giuseppe’nin Edward’a benzerliğine hayran kaldıklarını söylediler. Bana Salı gecesi 8 civarında Skype kitinin kurulumu için geleceklerini bildirdiler. Bana defalarca gösterinin dolu olduğunu ve bize bilet veremeyeceklerini söylediler.
Salı günü Skype kiti geldi ve tüm gün boyunca kullanım ile ilgili talimatları bekledim. Akşam 5’te beni aradılar ve Skype ile bir deneme bağlantısı yapacaklarını ve sabah Oprah Show’a canlı bağlanacağımızı söylediler. Bize rahat kıyafetler giymemizi, çünkü evdeki mobilyaların yerlerini değiştireceğimizi ve bunun sadece deneme amaçlı olduğunu anlattılar. Bize en iyisi pijamalarınızı giyin dedi. Saat 8’de Skype kamerasından bizi aradılar. Odayı düzenlemek için yaklaşık bir saat uğraştık. Benden kameranın ışığa hassas olduğu söyleyerek perdeleri sıkı sıkı kapatmamı istedi. (Şimdi anlıyorum ki, bunu dışarıda olanları görmememiz için istediler)

Kapının yanındaki küçük pencereden dışarıdaki kameran ekibini ve kalabalığı farkettiğimde bize zaman doldurmak için gelişi güzel sorular soruyorlardı. Onları fark ettiğimizi anladılar ve bize “Gidip kapıyı açın” dediler. Oradan sonra kendimizi kaybettik. Deliler gibi çığlıklar atıyorduk. Rosanna ağlıyordu. Giuseppe donup kalmıştı ve evdeki herkes zıplayıp çığlıklar atıyordu.
Evde 10 dakika kadar kaldı. Aslında bu bize bir hafta gibi geldi. Ve hepimiz onun bizim evimizde olduğu gerçeği karşısında büyülenmiştik. Ona Beni Hatırla New York Premierinde Rosanna ile birlikte onu izlediğimizi anlattım.

“Oh, sizi hatırlıyorum” dedi, ama ben bunun bir şaka olduğunu biliyordum. Ona Kristen’in de burada olup olmadığını sordum ve bana, “şey aslında… O zaman ben gideyim” dedi. Başka şeyler de konuştuk ama öyle bir şok içerisindeydim ki hiç birini hatırlamıyorum. Çok garipti. Dudakları hareket ediyordu ve ben onun konuştuğunu biliyordum ama duyduğum tek şey bıdı, bıdı, bıdı sesleri idi. (Snoopy ve Charlie Brown gibi.) Sonra bize show için biletlerimiz olduğunu söyledi. Yine herkesten çığlıklar yükseldi. Harikaydı. Öyle kibardı… Eğlenceliydi. Ve çooook uzun boyluydu. Çok güzeldi.

Halen inanamıyorum. Sonra gösteriye gittik, koltukların üzerinde isimlerimiz yazılıydı, bu yüzden kendimizi özel hissettik. Robert, Taylor, Kristen, ve Dakota karşımızda oturdu ve Oprah ile sohbet ettiler. Sonra bizim evimize gelişinin videosunu gösterdiler. Naperville’de 3 eve gitmişti. Biz son evdik. Bizim evimizden çıkarken kameraya, “Gerçekten bu evde kalmak ve onlarla takılmak istiyorum.” dedi.

Harikaydı. Hepimize Bella’nın Tutulma’daki nişan yüzüğünden sipariş verebilmemiz için bir belge verdiler. Izleyiciler Rob bizim evimizi ziyaret ederkem filmi izlemişti. Bu asla unutmayacağımız bir anı oldu. Oprah ve Robert harikaydı ama çocuklarımın “bunun gerçekleşmesini sağladığın için teşekkür ederiz” demeleri paha biçilemezdi!

0 yorum:

Yorum Gönder