17 Ocak 2010 Pazar

ROBERT PATTİNSON HAKKINDA HERŞEY YORUMLARI, RÖPORTAJLARI...

Robert Pattinson’un kız kardeşleri eskiden onu kız gibi giydirip, ona Claudia diyolarmış!!

Robert, ilk gençlik dönemlerinde aslında hiç de havalı değilmiş. "12 yaşına kadar, kız kardeşlerim beni bir kız gibi giydirir ve bana Claudia derlerdi." diyor. "12 yaş, benim için bir dönüm noktasıydı. Karma bir okula başlamıştım. Havalı görünmeyi öğrendim ve sonra da saç jölesini keşfettim."

Robert, kendisine yapılan bu özel muamelenin ve genç kızlardan oluşan bu hayran kitlesiyle başa çıkmanın çok zor olduğunu ve aslında göründüğü kadar ilginç olmadığını düşünüyor.

22 yaşındaki genç oyuncu, "Eğer birisi bana çıkma teklif ederse kesinlikle kabul ederim ama ben asla birine çıkma teklif edemem." diye ekliyor. "Aslında nasıl teklif edeceğimi bile bilmiyorum. Şu akşam yemeği içeren randevularda pek iyi değilim. Bu konularda kimseye benzemiyorum. Hemen sıkılıyorum. Bunun yerine evde kalmayı, televizyonun karşısına geçip abur cubur atıştırmayı tercih ediyorum. Aslında bu da oldukça heyecan verici, değil mi?"

attinson, bir anda dünyanın dört bir yanındaki genç kızları kendisine aşık etti. Sinema eleştirmenleri tarafından 'yeni ve çarpıcı bir başrol oyuncusu doğdu' diye tanımlanan Robert Pattinson'ın yüzüne bakanların neden bu kadar etkilendiğini bulmak da magazin yazarlarına düştü. Sonunda Life and Style dergisi sinemanın bu en yeni, en genç ve en seksi vampirinin bu kadar etkileyici görünmesinin sırrını çözdü. Buna göre Robert Pattinson yüzünde; sinemanın en yakışıklı aktörlerinin en çarpıcı özelliklerini barındırıyor. İşte aynı zamanda çok iyi müzisyen olan ve çok iyi gitar ve piyano çalan Pattinson'ın bu kadar seksi görünmesinin sırrı.

1- Robert Pattinson'ın yüzü bir bakanı inanılmayacak şekilde etkiliyor çünkü gözleri Orlando Bloom gibi bakıyor.
2- Saçları Mattheq McConaughey'inkiler kadar havalı.
3- Kaşları Jake Gyllenhaal gibi.
4- Dudakları Chace Crawford'unkilere benziyor.
5- Ve tıpkı Jude Law gibi güçlü bir çene yapısı var.

Sinemanın yakışıklılarının bütün bu güzel özellikleri Robert Pattinson'ın yüzünde birleşince de ortaya böyle bir görüntü çıkıyor. Bu da genç aktörü genç kızların yeni gözdesi yapmaya yetip artıyor bile.

0 yorum:

Yorum Gönder