17 Ocak 2010 Pazar

ROBERT PATTİNSON HAKKINDA HERŞEY YORUMLARI, RÖPORTAJLARI...

Film çekiminde çok kötü öpüşüyormuş!

Robert, çekimler sırasında en çok öpüşme sahnelerinde zorlandığını söyledi.

Seventeen adlı gençlik dergisine konuşan Pattinson 'Rol arkadaşım Kristen Stewart ile olan öpüşme sahnesi benim için korkutucuydu. Özellikle de bunu yönetmenin isteğine uygun bir şekilde tuhaf bir açıdan yapmak zorunda olduğunuzda' diye konuştu.

Aslında kötü öpüşen bir insan olduğunu söyleyen Pattinson 'O yüzden de bu konunun detaylarına girmek istemiyorum' diye konuştu.

Rol arkadaşı Kristen Stewart ise son dönemde genç kızların gözdesi olan Robert Pattinson ile öpüşmeyi işinin bir parçası olarak tanımladı ve 'Filmdeki Isabella rolünü almak için neredeyse yalvardım. Sonunda rol benim oldu. Bu yüzden de rolüm için yapmam gereken herşeyi yaptım. Robert ile öpüşmeye gelince, yüzeysel ve iş gerdeği yapılan bir şeydi' diye konuştu.

0 yorum:

Yorum Gönder